Voorstellingen en kaartverkoop

Op deze pagina kunt u lezen hoe het kopen van kaartjes voor de voorstellingen van Kzing in zijn werk gaat.

15 december 2019 om 16.00 uur in Wijkcentrum de Huesmolen spelen, zingen en dansen kinderen en jongeren uit verschillende groepen de wintershow "Hoezo feest?"

U kunt al kaarten bestellen in de voorverkoop via info@kzing.nl Kaartjes voor deze familieshow kosten €7,50 in de voorverkoop en €10,00 aan de zaal. Dit is inclusief een niet- alcoholisch drankje.

Hoe koop ik een kaartje in de voorverkoop?

1. U stuurt een mail naar info@kzing.nl, waarin u aangeeft hoeveel kaarten u wil bestellen.

2. U zet erin op welke naam de kaarten moeten worden weggelegd, of aan wie ze moeten worden meegegeven.

3. Geef in uw mail alstublieft aan om hoeveel betaalde kaarten het gaat en om hoeveel kaartjes voor Kzing-kids. Kinderen die lid zijn van Kzing hoeven niet te betalen, maar wij moeten wel weten dat zij komen. Zij kunnen geen consumptie aan de bar halen, maar krijgen als VIP-gast in de zaal limonade met wat lekkers. Er wordt op hen gelet, maar wij gaan er vanuit dat u met hen bespreekt dat ze in de zaal blijven.

5. Publiek met een rolstoel? Slechtziend of slechthorend publiek? Wij houden  graag rekening met hun zitplaats, als wij het weten.

4. U zorgt ervoor dat het geld voor 10 december op de rekening van Stichting Acting4kids staat, de stichting die onze voorstellingen faciliteert. Als dat niet is gebeurd, kunt u nog wel aan de zaal betalen, maar dan kosten de kaartjes €10,00. Het rekeningnummer van de Stichting is NL32INGB0004195567

De voorstellingen van Kzing worden gefaciliteerd door Stichting Acting4kids. De kaartopbrengst gaat dus niet naar Kzing, maar naar deze stichting. De Stichting betaalt hieruit zaalhuur oefenruimtes en zaalhuur optreedruimtes, kostuums, cadeautjes, rekwisieten, grime, techniek etc. Om de verhoudingen transparant te houden, is het belangrijk dat het geld van de kaartjes direct op de rekening van de Stichting komt. Wij doen dan ook een dringend beroep op u om zoveel mogelijk in de voorverkoop te kopen, zodat het geld direct op de juiste plaats komt. Dit zorgt ook voor minder oponthoud aan de kassa.